اگر شما مدیر دیجیتال مارکتینگ یک استارت‌آپ یا برند باشید و یا مسئول روابط عمومی یک سازمان ، از چه روش های برای برندینگ و اطلاع رسانی استفاده میکنید ؟ چطور کاربران را جذب محصولات و خدمات خود میکنید ؟

همانطور که میدانید ما در ایران متاسفانه نمیتوانیم بصورت کامل از پتانسیل های بسیار بالای شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی و اطلاع رسانی استفاده کنیم. درصورتی‌که تبلیغات در پلت‌فرم های فیسبوک ، توییتر ، یوتیوب ، اینستاگرام ، واتس‌اپ ، لینکدین و سایر شبکه‌های اجتماعی و همچنین جی‌میل و جستجوی گوگل یا بهینه سازی وب جزو پرطرفدار ترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ در دنیاست.

اما با این حال طی همین دوسه سال گذشته ما شاهد موفقیت بسیار زیاد استارت‌آپ ها و برند‌هایی در ایران هستیم که از فضای اینترنت برای بازاریابی و برندینگ استفاده کرده اند.

درواقع مدیران و مسئولان شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو همیشه راه های دستیابی به موفقیت را زودتر و بهتر از دیگران پیدا میکنند و برند خود را به بهترین شکل ممکن و با کمترین هزینه به مردم معرفی میکنند.

2 روش برتر بازاریابی و تبلیغات اینترنتی که در ایران باعث موفقیت برند‌ها شده است و بیشترین تاثیرگذاری را دارد معرفی کرده ایم ؛

سئو سایت با استفاده از رپورتاژ آگهی

حضور وب سایت شما در رتبه اول تا سوم جستجوی کلمات کلیدی در گوگل ، قطعا بهترین و موثر ترین راه برای دستیابی به بیشترین میزان است. هیچ شکی نیست که در تمام دنیا هیچ روش بازاریابی اینترنتی وجود ندارد که بازدهی بیشتری از سئو داشته باشد.

اما نکته مهم این است که چطور در کلماتی که رقبای بزرگ و قدرتمند شما در رتبه های اول آن هستند بتوانید سایت خودتان را بالا بکشید .

برای این‌کار باید یک سئوکار حرفه ای باشید و یا از یک شرکت سئو کمک بگیرید که البته در اینصورت هزینه های بالایی خواهد داشت.

شرکت‌ها و سئوکار‌های حرفه ای در دو مرحله کلی طراحی وب سایت شما را به رتبه اول گوگل میرسانند . ابتدا بهینه سازی سایت و تولید محتوای سایت بر اساس الگوریتم های گوگل و سپس دریافت لینک فالو دائمی و با ارزش از طریق رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید که رنک و اتوریتی بالایی دارند.

در ایران با توجه به نفوذ اینترنت و میزان استفاده مردم از گوگل، سئو سایت باید انتخاب اول شما باشد . بنابراین اگر مدل بازاریابی اینترنتی و جذب مخاطب برند های معروف در ایران را بررسی کنید، مشاهده میکنید که همگی در کلمات کلیدی پرجستجو در رتبه های اول تا سوم گوگل هستند و سهم قابل توجهی از خود را از همین طریق بدست می‌آورند.

طبق گفته بیل گیتس و برترین کارشناسان؛ امروز محتوا حرف اول را میزند و کانتنت مارکتینگ یا بازاریابی محتوادر تمام دنیا برترین راه برندینگ است.

اگر میخواهید جلوتر از سایر رقبا حرکت کنید باید حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشید . باید بتوانید محتوای با ارزش و تاثیرگذار را بصورت متن ، تصویر ، ویدئو ، موشن گرافیک و خبر تولید کنید و از طریق رسانه های پرطرفدار منتشر کنید.

محتوای با ارزش یعنی محتوایی که مشاهده کردن آن برای کاربران جذاب و مفید باشد . محتوایی که وایرال شود و کاربران برای دوستان خود بفرستند. تولید محتوای با ارزش براساس استانداردهای جدید دیجیتال مارکتینگ یعنی محتوایی که مستقیما برای فروختن خدمات یا محصولات نیست . محتوایی است که هدفش سرگرم کردن و یا مفید بودن است در حالی که به طور نامحسوس، درک عمیق تری از یک برند در ذهن خواننده ایجاد می کند.

محتوا باید با خلاقیت بسیار و به نحوی نوشته شود که بتواند به بهترین نحو شخصیت برند شما را به مخاطب معرفی کند.

بطوریکه به کاربران کمک کند دید جدیدی نسبت به برند شما پیدا کنند. بنابراین برای تولید محتوا وقت بیشتری بگذارید و سپس آن را در رسانه های محبوب پخش کنید.

برای بازاریابی محتوا در ایران محتوای خود را بصورت عکس و ویدئو یا موشن گرافیک در اینستاگرام پخش کنید. البته برای اینکار باید با اینفلوئنسر مارکتینگ هم آشنا باشید و محتوای خود را در پیج اشخاص مشهور پخش کنید.


طراحی سایت تهران | سئو سایت | طراحی سایت سایت ,محتوای ,برند ,استفاده ,گوگل ,رتبه ,برای بازاریابی ,تولید محتوای ,موشن گرافیک ,طراحی سایت ,تمام دنیا ,اطلاع رسانی استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فایلهای مهندسی automation ارزانی راک شرقی پزشکی مجله زيبا بهترين سايت براي فارسي زبان ها آتلیه بارداری در فرمانیه