یکی از اهداف اصلی هر پروژه وب دستیابی به بیشترین تعداد ممکن تبدیل (تبدیل بازدیدکننده به مشتری) است و این که مطابق با مخاطب هدف وب سایت ما ، دارای کیفیت بالایی باشند. اگر می خواهید در مورد نرخ تبدیل اطلاعات بیشتری کسب کنید ، از بازدید از این پست که بعنوان مرجع در جهت بهبود تبدیل وب سایت خود استفاده می کند ، دریغ نکنید.

بدون شک برای بهبود نرخ تبدیل پروژه خود باید یکسری اقدامات انجام دهید که به شما در بهینه سازی صفحه خود کمک می کند تا به تحقق بیشتر و مؤثر تری از اهداف خود برسید. یکی از اولین اقدامات ساخت یک لندینگ پیج است (اگر نمیدانید صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست این مطلب را مطالعه کنید.)

نرخ تبدیل چیست؟

نرخ تبدیل تعداد تبدیل های انجام شده در وب را در مقایسه با تعداد کل کاربرانی که از سایت بازدید کرده اند ، اندازه گیری می کند. برای اندازه گیری آن ، شما باید یک معادله بسیار ساده را انجام دهید: (تعداد تبدیل ها / تعداد کل کاربران) x 100.

محاسبه نرخ تبدیل

هنگام اندازه گیری آن ، ما باید برای هر یک از داده های موجود در معادله ، مدت زمان یکسانی را در نظر بگیریم. علاوه بر این ، این محاسبه می تواند برای هر یک از کانال ها ، با داده های خاص کاربران ، توسط قسمت هایی از وب و غیره انجام شود تا بتوانیم نرخ تبدیل را به حداکثر تقسیم کرده و نتایج فعلی آن و همچنین تکامل را مشاهده کنیم. .

اقدامات برای بهبود تبدیل

به منظور بهبود کارآمد نرخ تبدیل وب سایت ما ، پیروی از ایده ها و نکات زیر برای رسیدن به هدف خود بسیار مهم است:

استراتژی خود را ردیابی کرده و مخاطب مورد نظر خود را تعیین کنید
اولین قدم برای بهبود نرخ تبدیل وب ، بدون شک دانستن اینکه هدف اصلی وب چیست ، ترسیم یک استراتژی محکم برای دیدن نقاط بهبود چیست. در این مرحله ، تجزیه و تحلیل SWOT (که نقاط ضعف ، تهدید ، نقاط قوت و فرصت ها را بررسی می کند) می تواند متحد بزرگی باشد.

انجام تحلیلی از مخاطب هدف ، هدفی که می خواهیم اقدامات خود را هدایت کنیم ، بسیار حیاتی است. این کمک کننده خواهد بود تا بتوانیم اقدامات بعدی که انجام می دهیم را تقسیم بندی کنیم ، این امکان وجود دارد که آنها را متناسب با محصولات و / یا خدمات خود به مخاطبان هدایت کنیم.

در عوض چیزی را پیشنهاد دهید
هدف ما هرچه باشد ، ایده آل همیشه این است که کاربر را با کارهایی که انجام می دهد فکر کند که برنده است. این که آیا هدف ما دریافت ایمیل است ، اینکه کاربران فرم های خود را پر کنند ، یک فیلم را تماشا کنند یا یک محصول را اری کنند ، ما باید در ازای انجام آن اقدام چیزی را به آنها ارائه دهیم.

به عنوان مثال ، یک ایده خوب ارائه یک کتاب الکترونیکی یا محتوای رایگان در ازای اشتراک خبرنامه است.

کوپن های تخفیف در اول

بسیاری از کاربران در گاه‌های اینترنتی تبدیل به مشتری نمی‌شوند زیرا قبلاً آنلاین نکرده بودند و ممکن است احساس بی اعتمادی کنند. یا حتی اگر آنها قیمتهای مشابهی را بین چندین وب سایت مشاهده کنند ، آنها در محصول موردنظر خود را از جایی میخرند که قبلا در از آن تجربه داشتند.

با این حال ، یک تخفیف کوچک ، یک پیشنهاد یا نوعی انگیزه برای اول می تواند متحدین خوبی برای بهبود تبدیل به کاربران جدید باشد. این کاری است که به عنوان مثال دیجی کالا انجام می دهد و واقعاً خوب عمل می کند.

افزایش نرخ تبدیل در گاه اینترنتی

ارسال رایگان

در گاه های الکترونیکی ، بیشترین چیزی که توجه را به خود جلب می کند حمل و نقل رایگان است ، با این که مبلغ کمی است که کاربر می تواند پس انداز کند ، اما می تواند یک انگیزه بسیار خوب برای کاربر است که به مشتری تبدیل شود.

فراموش نکنید که حتما در وب سایت خود منعکس کنید که آیا ارسال کاملاً رایگان است یا به ازای مبلغ مشخصی ، تا کاربر از همان لحظه اول آن را کاملاً واضح و روشن بداند.

فرم جذاب و چشمگیر

اگر می خواهیم کاربران بتوانند اطلاعات مربوط به یک سرویس خاص را بخواهند یا در یک خبرنامه مشترک شوند ، باید طراحی فرم را در نظر داشته باشیم. این المان باید بسیار جذاب باشد و باعث ایجاد اعتماد و رنگ و شکل هایی شود که توجه بازدید کنندگان وب را به خود جلب کند.

ما همچنین باید جایی را که می خواهیم فرم ها در آن قرار داده شود را بررسی کنیم. چند گزینه خوب می‌تواند در نوار کناری ، در وسط محتوا و در انتهای آن باشد. همچنین باید این احتمال را ببینیم که آیا می خواهیم فرم به محض پیمایش کاربر از کاربر پیروی کند ، که می تواند ایده خوبی باشد.

روند پرداخت را تا حد امکان آسان کنید

چرا با درخواست اطلاعات غیر ضروری و بی فایده ، روند پرداخت را پیچیده می کنید؟ در فرایند پرداخت ، تعداد زیادی کاربر وجود دارند که بطور معمول وب را ترک می کنند. بنابراین ، فرایندی آسان و ساده را ارائه دهید. شما حتی می توانید از آنها بخواهید که آدرس یا داده های دیگر محموله های قبلی را ذخیره کنند تا روند سفارشات را حتی راحتتر انجام دهند.

اشکال مختلف پرداخت را ارائه کنید

امروزه گزینه های زیادی وجود دارد که به کاربران این امکان را می دهد هزینه های خود را بپردازند. به همین دلیل است که اگر گاه آنلاین دارید باید به کاربران امکان انتخاب گزینه های مختلف را برای پرداخت سفارشات خود بدهید. با کارت ، پول نقد در تحویل ، زرین پال ، آسان پرداخت ، نقل و انتقالات بانکی و . فقط برخی از گزینه های بسیار مورد استفاده امروز هستند.

روشهای پرداخت برای افزایش نرخ تبدیل

گزینه های مختلف آدرس حمل و نقل را پیشنهاد دهید
ایده عالی دیگر برای بهبود تبدیل در گاه های آنلاین ، ارائه گزینه های مختلف هنگام انتخاب آدرس حمل و نقل سفارش است. بسیاری از کاربرانی که سفارشات را روزانه انجام می دهند کار می کنند ، بنابراین انتخاب آدرس شخصی شما به عنوان آدرس حمل و نقل اغلب بهترین گزینه نیست.

امروزه بسیاری از شرکتهای حمل و نقل در حال انجام ارسال سفارشات به دفاتر بلیط ی واقع در نقاط مشخصی از شهرهای اصلی هستند که بدون شک جایگزین خوبی برای کسانی است که به طور عادی در خانه نیستند. یا شما همچنین می توانید با سرویس‌دهنده‌های خدمات حمل و نقل مانند تیپاکس کار کنید ، این موسساتی هستند که می توانند بسته ها را مدیریت کنند. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد انتخاب نقطه حمل و نقل از بین گزینه‌های موجود است.

گالری محصولات خود را تکمیل کنید
هرچه اطلاعات بیشتری در لیست محصولات خود داشته باشید ، بهتر می شوید ، زیرا این کار تمام داده هایی را که کاربران باید در مورد آنها بدانند ارائه می دهد ، بنابراین نرخ تبدیل آنها را بالا می برد.

در مورد تمام جزئیات محصول توضیح دهید، تصاویر و نظرات خود را در مورد محصول ارائه دهید ، در مورد ضمانت نامه (در صورت وجود) ، نحوه عملکرد سیستم برگشت وب و غیره صحبت کنید. همچنین در صورت عدم رضایت آنها و همچنین محصولات با هدف افزایش تعداد محصولات موجود در سبد ، محصولات جایگزین نیز حائز اهمیت است.

تمام اطلاعات مربوط به خدماتی که ارائه می دهید را مشخص کنید
بسیاری از مشاغل امیدوار هستند که با صفحات خدمات خود بتوانند تبدیل کنند. با این حال ، بسیاری اوقات هدف حاصل نمی شود ، زیرا اطلاعات گنجانده شده در این موارد در موارد بسیاری کمیاب است.

در صفحات خدمات خود به همه مواردی که ارائه می دهید با بیشترین جزئیات ممکن اشاره کنید ، تعدادی از مشتریانی را که قبلاً با آنها کار کرده اید (اگر مهم باشد ، خیلی بهتر) ، برخی از توصیفات ، شامل کنید که در چه زمینه هایی می توان این خدمات را انجام داد ، و غیره و از همه مهمتر ، وارد کردن فرم و اطلاعات تماس را فراموش نکنید. می توانید در این صفحه به نحوه انجام این کار نگاهی بیندازید.

محتوای سمعی و بصری ، یک افزونه برای بهبود تبدیل
فیلم ها و تصاویر برخی از جذاب ترین مطالب در اینترنت هستند. بنابراین ، از استفاده از این نوع محتوای صوتی و تصویری در صفحات خدمات ، صفحات محصول ، فرودهای محلی و . با هدف جذب بصری کاربران و در پایان تبدیل شدن به وب سایت خود دریغ نکنید. هرچه محتوای اصلی تر باشد ، بهتر می شود.

موتور جستجو ، بخش مهمی از تجربه کاربر است
موتور جستجو نه تنها یک عنصر مهم برای قابلیت استفاده وب سایت است ، بلکه یک بخش واقعا مهم در بهبود تبدیل ها نیز هست. این امکان را به کاربران می دهد تا آن موارد یا کالاهایی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. بنابراین ، با یک موتور جستجوی بسیار واضح و دیدنی ، می توانیم به کاربران این امکان را بدهیم که به سرعت بتوانند کالاهایی را که مایل به هستند ، پیدا کنند و بتوانند تبدیل ها را به راحتی و کارآمد بهبود بخشند.

طراحی واضح و بصری در دستگاه های تلفن همراه
بخش بزرگی از مواردی که در آن یک وب کار می کند ، فقط نسخه دسک تاپ صفحه را در ذهن داشته باشید و نسخه نسخه موبایل را کاملاً نادیده می گیرید. با این حال ، امروز ، هنگامی که تلفن همراه به میزان بیشتری نسبت به رایانه ها استفاده می شود ، لازم است که برای دستیابی به افزایش نرخ تبدیل ، آن را در نظر بگیرید.

ساده کردن کارکرد وب ، بصری ، با معماری اطلاعاتی واضح و بدون آلودگی و با طراحی جذاب ، به شما امکان می دهد تا در وب به تحقق اهداف خود برسید.

بنر-موقعیت یابی

توصیفات
یکی از جنبه هایی که بیشترین توجه کاربران را به خود جلب می کند و اعتماد به نفس بیشتری را برای تبدیل به آن ایجاد می کند ، دیدن نظرات و توصیفات مربوط به محصول یا خدمتی است که باید به دست آورید. اگر یک گاه آنلاین دارید ، از وارد کردن ماژول با نظرات دریغ نکنید تا کاربران تجربیات خود را با محصولات ترک کنند ، تا این امر برای کاربران بعدی بسیار مفید باشد.

اگر آنچه شما می ید خدمات است ، برخی از توصیف های معتبر را از مشتریانی که با آنها کار کرده اید ، وارد کنید. به این ترتیب ، سرویس شما اعتماد به نفس بیشتری به کاربران خواهد داد. و فراموش نکنید که فرم تماس را بسیار نزدیک کنید.

و مهمترین . اندازه گیری و اندازه گیری کنید
اقدامات مشابه همیشه در همه پروژه ها مؤثر نیست. به همین دلیل مهم است که همیشه نتایج را به منظور بهبود و بهینه سازی تبدیل تبدیل کنید. کارهایی را که انجام داده اید تجزیه و تحلیل کنید ، تست های A / B را انجام دهید تا تغییرات احتمالی یک عمل انجام شده را بررسی کنید (برای مثال ، دو فرم با رنگ های مختلف یا دو دکمه با تایپوگرافی و اندازه متفاوت) ، تعداد تبدیل های بدست آمده را با هر عمل اندازه گیری کنید. .

صرف نظر از کلیه اقداماتی که انجام داده اید ، این مهمترین فعالیت است. همیشه باید کارهایی را که انجام داده اید بسنجید تا بهینه سازی تبدیل های خود را به کمترین حد ممکن ادامه دهید.

استراتژی های تبدیل برای پروژه شما
اگر پروژه شما از کار افتاد و یا تمام تبدیل های مورد نظر شما را ندارد ، سعی کنید اقدامات پیشنهادی را در این پست اعمال کنید. اگر شک دارید ، نمی دانید چگونه از آنها استفاده کنید ، وقت لازم را برای آن ندارید یا می خواهید کمک یک حرفه ای برای افزایش تبدیل وب سایت شما باشد ، از تماس با ما دریغ نکنید تا به شما کمک کند وب سایت خود را به سمت بی نهایت و فراتر از آن ببرید.


رازهای دنیای وب انجام ,کاربران ,بهبود ,سایت ,ارائه ,کاربر ,برای بهبود ,اندازه گیری ,بهبود تبدیل ,دریغ نکنید ,صفحات خدمات ,برای بهبود تبدیل ,گاه آنلاین دارید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرکز طب کار تخفیف پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مجله ی تفریحی همه چیز حرف دل انصاری برایم کمی خنده سوغاتی بیاور دکوراسیون تعمیرات گوشي هاي هوشمند