آیا شما یک حساب کاربری حرفه ای در اینستاگرام دارید و احساس می کنید که حتی تصویر شما همان چیزی نیست که برای نام تجاری خود انتظار داشتید؟ آیا احساس می کنید باید شیوه درک مخاطبان از برندتان را بهبود ببخشید؟

آفرین! شما اکنون جای درستی ایستاده‌اید.

زیرا آگاهی از اهمیت وجهه کسب و کار شما در اینستاگرام اولین گام برای بهبود آن است. شاید پیش از ساخت وبسایت به مدیریت اکانت اینستاگرامی روی بیاورید.

تصویری عالی از نام تجاری شما در اینستاگرام ، همان چیزی است که به شما امکان می دهد دنبال کنندگان زیادی ایجاد کنید، تا به به قیف نهایی شما سرازیر شوند. حتی به بهینه سازی نرخ تبدیل شما نیز کمک میکند.

چرا که مهمترین هدف شما اکنون این است: .

اینستاگرام شاید چیزی بیش از یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم ها نیست، اما امروزه این فرصت عالی را برای شرکت ها فراهم می کند تا اطلاعاتی در مورد هویت برند خود را به روشی بصری ، خلاقانه و جذاب بیان کنند و بتوانند محصولات خود را بند.

اما معجزه‌ای در کار نیست. افتتاح حساب کاربری حرفه ای اینستاگرام بسیار آسان است ، اما افزایش آن به سطح موفقیت آمیز کمی بیشتر زمان می برد و به کار دیگری نیاز دارد.

و مهمتر از همه نگرش. نگرش قهرمانان ، نگرش کسانی که خود را به جهانیان نشان می دهند و می دانند که چیزی منحصر به فرد برای ارائه دارند.

آیا برند شما چیزی را ارائه می دهد که می تواند قبل و بعد از آن در زندگی پیروان شما باشد؟ آیا شما یکی از کسانی هستید که در سرنوشت مردم ردپای نامرئی را نشان می دهید؟

در ادامه به شما می گوییم چگونه می توانید تصویر برند خود را در اینستاگرام بهبود بخشید.

از آنجا که وقتی صفحه شما عالی به نظر می رسد ، بیشتر محتمل است که مخاطبان اینستاگرام به مطالب شما علاقه مند شوند ، قلب آنها را به شما القا کنند و از شما پیروی کنند.

به همین دلیل مهم است که "صدای بصری" خود را پیدا کنید ، زیرا خوراک کارت ویزیت شما و چهره تجارت شماست.

پشت هر صورت ، یک شخصیت وجود دارد. فید اینستاگرام شما این شخصیت است.

آیا می خواهید بدانید از طراحی اینستاگرام می توانید استفاده کنید؟ آیا می خواهید عکس های اینستاگرام خود را از نو تنظیم کنید تا یک موضوع جذاب ایجاد شود؟

نکات ما را اعمال کنید و برای بهبود صد در صد تصویر خود در اینستاگرام تغییری ایجاد خواهید کرد.

بیایید شروع کنیم!

 

یک طرح شبکه‌ای را انتخاب کنید.

شاید بپرسید که طراحی شبکه چیست.

طرح بندی شبکه نحوه قرارگیری پست های شما در فید شماست و به شما کمک می کند تا بدانید کدام عکس را در کنار عکس دیگری قرار دهید. این طراحی شروع و نگهداری از یک موضوع منسجم را تسهیل می کند. 

9 نوع طراحی شبکه اینستاگرام وجود دارد که می توانید بسازید ، برخی از آنها تخته های شطرنج ، پازل ، مرز و یا طرح های رنگی ، از جمله سایرین هستند.

هر فریم نقش مهمی در فید اینستاگرام شما ایفا می کند و شما می توانید با برنامه ریزی هر مربع ، طرح های مختلفی ایجاد کنید.

طراحی

 

موضوعی را انتخاب کنید

آن را طنز ، روح ، عشق یا نیمه شب بنامید ، اما آن را با دقت انتخاب کنید ، زیرا یک موضوع در اینستاگرام معادل نشان دادن نمایه شما به طور کلی است.

موضوع شخصیت بصری شماست.

بنابراین شما می خواهید موضوع شما چه باشد؟

تصمیم با شماست.

 

آنچه را که می خواهید در آن موضوع منتشر کنید انتخاب کنید.

موضوع هیچ ارتباطی با رنگ عکسهای شما ندارد. همچنین در مورد آنچه منتشر می کنید و انتقال می دهید.

 

اما اگر صاحب یک برند یا بیزینس هستید ، توصیه می کنیم در مورد بیشترین اشتیاق و آنچه را که می خواهید برای آن شناخته شوید ، فکر کنید.

 

به برند هایی با بیشترین دنبال کننده نگاه کنید. بیشتر آنها معمولاً در تمام مدت با همان مباحث صحبت می کنند. آنها درباره آنچه علاقه مند هستند صحبت می کنند و به همین دلیل دنبال می شوند. این مسائل همان چیزی است که باعث می شود افراد بخواهند برای کسب اطلاعات بیشتر به آنها بازگردند.

 

بنابراین شما چه علاقه دارید؟ مواردی را انتخاب کنید که واقعاً از شما الهام می گیرند و سپس تمام مدت در مورد آن چیزها پست کنید.

 

این بهترین مطالب ، داستان شما ، موضوع شماست. و مهمتر از همه ، هرگز نترسید که شخصیت برند خود را درخشید.

 

یک فیلتر انتخاب کنید و آن را رها نکنید

یک موضوع خوب بدون فیلتر هیچ چیز نخواهد بود ، بدون توجه خواهد بود و طرفداران شما می توانند تعبیر کنند که شما در انتشارات خود کمی دقت می کنید. وجهه کسب و کار اینستاگرام

 

استفاده از همان فیلتر در عکس های شما ، همیشه ، ساده ترین راه برای شروع یک موضوع است.

 

برای ساختن یک موضوع ، فیلترها را کجا پیدا کنیم؟ در ابزارهای مختلفی که می توانید برای بهبود پست های اینستاگرام خود استفاده کنید ، مجموعه فیلترهای مختلف زیادی وجود دارد. می توانید از بین دیگران ، سفید ، تیره ، رنگی و پاستلی را انتخاب کنید.

 

وقتی در تمام عکس های خود از همان فیلتر استفاده می کنید ، صفحه شما بنظر یکدست میرسد.

 

در این مرحله ، شما یک طراحی را در ذهن دارید ، یعنی می دانید که چطور می خواهید تم هایتان به طور کلی به نظر برسد ، می دانید چه چیزی را می خواهید منتشر کنید و قبلاً یک فیلتر را انتخاب کرده اید.

شاید تعجب کنید که چرا برخی از حساب های اینستاگرام بسیار عالی به نظر می رسند.

ترفند برای سازماندهی مجدد ترتیب عکس های شماست و می دانیم که می توانید حدس بزنید کدام عکسها را باید منتشر کنید تا بتوانید غذای جهانی خود را جابجا کنید. برای این استفاده از پیش نمایش بسیار مفید است.

برای سازماندهی مجدد ترتیب ارسال ها می توانید از برخی از ابزارهای پیش نمایش استفاده کنید و ببینید که چگونه فید اینستاگرام شما قبل از ارسال ظاهر می شود.

 

قیلتر اینستاگرام 

 

شما فقط باید عکس ها یا فیلم های خود را در یکی از ابزارهای ویرایش اینستاگرام بارگذاری کنید ، برای جابجایی آنها را بکشید و رها کنید.

 

اگر یک عکس متناسب نیست ، آن را به سادگی از پیش نمایش خود حذف کنید.

 

حال ، باید کدام عکس را در کنار یکدیگر قرار دهید؟

برای متعادل کردن ظاهر پست ، عکس های خود را مطابق با رنگ های موجود بر روی آنها ، یا حتی موضوع یا پس زمینه قرار دهید.

 

به طور کلی ، مردم از قرار دادن عکس هایی که خیلی شبیه یکدیگر هستند ، خودداری می کنند. با فاصله گرفتن از عکس هایی که خیلی شبیه هم هستند ، بین هر پست تضادی ایجاد می کنید. این باعث می شود خوراک کلی شما متعادل به نظر برسد.

 

رنگ ها را هماهنگ کنید.

برای هماهنگی رنگ ها ، دو یا سه مورد را انتخاب کنید که می دانید همیشه در عکس های خود استفاده خواهید کرد. سپس ، شما باید عکس های خود را بر روی شبکه خود قرار دهید تا ترکیب را تراز کنید.

 

همیشه پس زمینه عکس های خود را بررسی کنید.

همیشه تمیز و تمیز نگه داشتن آن ، به پس زمینه عکس ها و نقل قول های الهام بخش خود توجه کنید.

لبه ها چشمگیر هستند ، زیرا فضای بین عکس های شما را به شما می دهند و در صورت عکس گرفتن از چیزهای مختلف با رنگ های مختلف عالی هستند.

برای عکس های شما نور طبیعی بهترین دوست شماست.

چند بار این توصیه را شنیدید؟ اگر هنگام گرفتن عکس از نور طبیعی استفاده نمی کنید ، چیز مهمی را از دست داده اید. برای بهبود وجهه کسب و کار من در اینستاگرام به چه ابزارهایی نیاز دارم؟

چرا؟ زیرا وقتی از نور طبیعی استفاده می کنید ، از کیفیت بالاتری و عکس های دقیق تری برخوردار خواهید شد ، و هنگام اعمال فیلترها ، آنها نیز به نظر بهتری خواهند رسید.

شاید بپرسید که بهترین زمان نور طبیعی برای گرفتن عکس برای پست های اینستاگرام شما چیست.

به عنوان یک قاعده ، همیشه در صبح یا آخر ظهر خواهد بود و در صورت امکان همیشه آنها را نزدیک یک پنجره ببرید.

عکس های با کیفیت بالا همیشه برنده هستند.

عکس های با کیفیت خوب تفاوت زیادی در "لایک" های دریافتی شما ایجاد می کند.

یک عکس تار ممکن است فالوور ها را از شما ناامید کند، در حالی که یک عکس با کیفیت بالا و واضح و جذاب به نظر می رسد.

اگر از موبایل خود برای گرفتن عکس خود استفاده می کنید ، از دوربین عقب استفاده کنید ، زیرا دوربین جلو همیشه عکس هایی با کیفیت پایین به شما می دهد.

و از ابزارهای ویرایش استفاده کنید. ابزارهای زیادی برای بهبود کیفیت عکس های شما وجود دارد که به شما امکان می دهد ، از جمله موارد دیگر ، کنتراست و وضوح را اضافه کنید.

از طریق زیرنویس با طرفداران خود ارتباط برقرار کنید.

شما باید مخاطبان خود را با عکس ها و محتوای خود درگیر کنید ، باید آنها را بخشی از داستان خود بدانید.

از طریق پست ها با او صحبت کنید و به هر اظهار نظر از طرفداران خود پاسخ دهید.

این باعث می شود آنها احساس کنند که برند شما برای آنها ارزش قایل است.

 

از استوری های اینستاگرام استفاده کنید.

استوری های اینستاگرام قبلاً در اتصال مخاطبان اینستاگرام با برند ها بسیار مؤثر بوده اند ابزاری برای بهبود وجهه کسب و کار

در حقیقت ، تقریباً 50٪ بیشترین استوری مشاهده شده در اینستاگرام متعلق به برندها است.

 

داستانها به فالوور و مشتریان بالقوه کمک می کنند تا ارتباط عمیق تری با برندها برقرار کنند. می توانید انواع مختلفی از مطالب مختلف را از معروف "پشت صحنه" تولید کنید و مسابقات را از بین دیگران اجرا کنید.

 

رقبای خود را بررسی کنید

کلاه شرلوک هولمز را بگذارید و رقبای خود را در اینستاگرام کنکاش کنید. معیارهای آنها، هشتگهایی را که مرتباً استفاده می کنند بررسی کنید ، چه زمانی و چه چیزی منتشر می کنند.

همچنین ، چگونه با مخاطبان خود درگیر می شوید؟ کدام نوع محتوا بهترین پاسخ را ایجاد می کند و چرا؟

از این دانش برای بهینه سازی محتوای خود استفاده کنید و مطمئن شوید که یک قدم جلوتر از رقبای خود هستید.

از هشتگ های مناسب و مناسب استفاده کنید.

هشتگ ها در اینستاگرام از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. توصیه می کنیم در هر پستی که منتشر می کنید حداقل از شش هشتگ استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که برچسب هایی که استفاده می کنید برای محتوای شما مناسب بوده و متناسب با آنچه می نویسید متناسب است.

به یاد داشته باشید که می توانید با استفاده از هشتگ های خاص به مخاطبان جدید برسید و با تبلیغ هشتگ مارک تجاری خود پیام های برند خود را گسترش دهید.

در جامعه اینستاگرام فعال باشید.

اینستاگرام یک جامعه است و علاوه بر تعامل با طرفداران و مشتریان ، باید با سایر حساب ها و شرکت های اینستاگرام خود نیز در تعامل باشید.

زیرا هنگامی که مارک ها از یکدیگر حمایت می کنند ، بهتر شناخته می شوند و بازخوردها را بدست می آورند.

به گروه های مرتبط با خودتان بپیوندید ، در انجمن ها گپ بزنید و کلمه مربوط به حساب اینستاگرام خود را پخش کنید.

 

اگر با همان مخاطب هدف مشترک باشند ، با برند های دیگر همکاری کنید ، که می توانند کالاهایی را که ارائه می دهند تکمیل کنید.

 

سرانجام ، و مهمتر از همه ، از آن لذت ببرید ، زیرا بعد از این همه چاشنی اینستاگرام سرگرمی است.

 

سرگرمی یعنی الهام بخش . خلاقیت . آزمایش . آزمایش و آزمایش خطا.

 

شما آنچه را که انجام می دهید دوست دارید. وقت خود را صرف کنید تا آنچه را که می خواهید نشان دهید ایجاد کنید و می خواهید مارک خود را به اشتراک بگذارید.

 

از این گذشته ، وقتی پای خلاقیت در میان است هیچ درست یا اشتباه مطلقی وجود ندارد.

 

اینستاگرام یکی از بهترین ابزارها برای نشان دادن نام تجاری و تجارت و آنچه را ارائه می دهید است. شما یک شبه درک و تصویر نمی شوید ، زیرا دستیابی به یک تصویر کامل در اینستاگرام به کار و فکر زیادی نیاز دارد.

 

اما اگر توصیه های ما را دنبال می کنید ، می توانید مشخصات خود را بهبود بخشیده و حضور و نفوذ برند خود را در این پلتفرم افزایش دهید.

همین حالا شروغ کنید؟

تجربیات خود را با ما نیز در میان بگذارید.

کدام یک از تاکتیکهای ما را بلافاصله اعمال خواهید کرد؟


رازهای دنیای وب اینستاگرام ,استفاده ,خواهید ,موضوع ,توانید ,برند ,انتخاب کنید ,استفاده کنید ,برای بهبود ,وجود دارد ,بررسی کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تعمیرات ماشین های اداری امیرعباس جعفرپور ویرایش pes ادیت اکسپرتس اجناس فوق العاده تحلیل فست فود رستوران املاک کیان